“Ik heb 12 lessen gehad. Anil was erg aardig, kon goed vertellen en legde alles goed uit. Hij moedigde me ook altijd aan. Ik raad iedereen aan om hier te komen lessen, want Anil is supergoed! Ik had een aantal lessen bij andere rijscholen gevolgd maar er was niemand die zo goed uitlegde als meneer Anil! Van harte bedankt!”
“Goede rijinstructeur, ik heb het altijd leuk gehad tijdens de rijlessen en ben ook in één keer geslaagd! Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan lessen.”